Комп’ютер перестав бути просто засобом для зберігання й передачі
надвеликих обсягів інформації, він перетворився на сферу життя величезної кількості людей. Комп’ютер полегшує наше існування, допомагає знайти необхідну інформацію, не виходячи навіть за межі
власної кімнати. Але, як і кожне явище, кожна річ – це єдність протилежностей, тому його вплив на людину
має як позитивні, так і негативні наслідки:
-
положення сидячи протягом тривалого часу;
-
електромагнітне випромінювання;
-
перевантаження суглобів кистей рук;
-
підвищене навантаження на зір;
-
стрес у разі втрати інформації;
-
порушення мовлення;
-
імпульсивність;
-
ситуативність поведінки;
-
відсутність ініціативи;
-
несамостійність;
-
стереотипність мислення;
-
слабка орієнтованість на майбутнє.
Для ефективної роботи з дітьми хочеться запропонувати кілька порад, що стануть вам у пригоді:
-
обмежувати час гри: для дітей 13-17 років – до 30 хв., після чого треба змінити вид діяльності;
-
установити закон відстані (30-40 см) при обов’язковому застосуванні захисного фільтра для зниження дії
високочастотних коливань; також послабити шкідливу дію комп’ютера допоможуть кімнатні рослини;
-
установити часовий закон: не грати перед сном, після їжі й поки не виконані уроки;
-
контролювати зміст ігор, не допускаючи сюжетів насилля, жорстокості, з елементами культових ритуальних обрядів та
образами нечисті;
-
не дозволяти відвідувати відеозали, де дитина без вашого контролю, найімовірніше, входитиме в світ
агресії;
-
більше спілкуватися з дитиною, щоб комп’ютер був витіснений повноцінним та змістовним спілкуванням із
вами.